سقف متحرک و نورپردازی

سقف متحرک و نورپردازی

سقف متحرک و نورپردازی

از منظر ما نورپردازی سقف متحرک برقی ،مهم ترین عامل در زیبایی آن می باشد. نورهای نقطه ای و یا خطی پراکنده در سطح سقف جلوه ی خاصی به این سقف ها می دهد که این سیستم ساختمانی را به یک سیستم دکوراتیو نیز بدل می کند.

نورپردازی به کار رفته در سقف جمع شونده پارچه ای در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص در عصر و شب زیبایی و دل انگیزی فضا را دوچندان می نماید. این نورها باتوجه به روشنایی متعادل، نه چندان زیاد ، علاوه بر زیبایی بهره مندی از فضا را افزایش می دهند. در شب هنگام با روشن کردن این چراغ ها از فضای مسقف شده به منظور دورهمی های شبانه و همچنین صرف غذا می توان استفاده نمود.

سقف متحرک رستوران

ترکیب نورپردازی با سقف های متحرک برقی در فضای رستورانی از از لحاظ افزایش کارایی و بازدهی بسیار مورد توجه صاحبان این کسب و کار است. زیرا با اجرای آن بر روی این سقف ها با ایجاد یک فضای جذاب و دلنشین می توان عملکرد یک رستوران را بهبود بخشید.

نورپردازی مورد استفاده در سقف متحرک از نوع SMD و با تکنولوژی LED تولید می‌شوند. این سیستم دارای یک منبع تغذیه مرکزی می باشد که با نصب یک دیمر بعد از خروجی منبع، کم و زیاد کردن میزان روشنایی ممکن می شود. نورپردازی بکار رفته در سایبان های برقی شرکت سایه روشن دارای ولتاژ ۱۲ ولت می باشند. برای مثال نورپردازی در یک سقف با مساحت ۳۰ مترمربع درحدود ۲۰ آمپر مصرف برق خواهد داشت.

 

نوشتن یک پیام

*ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.

پست مرتبط

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33