درباره شرکت

درباره ما

شرکت مهندسی هونامیک، با نام ثبت شده آکام سازه هونامیک، از فعالان صنعت مهندسی ساختمان و ابنیه شهری، حاصل گرد هم آمدن مجموعه­ای توانمند و کارآمد از مهندسین و جوانان عرصه ساخت و ساز، طراحان خلاق و زبردست با بهره­گیری از فناوری­های نوین ساخت و در نظر گرفتن کیفیت برتر، حول یک باور واحد است:

* ترویج و توسعه ساخت و ساز ایمن و پایدار *

راه طولانی است و مسئولیت ما در راستای توسعه بسیار

عمده مشتریان این مجموعه شرکت­ های فنی و مهندسی معتبر، سازمان ­ها و نهاد های خصوصی و دولتی فعال در زمینه ساخت و ساز می ­باشد که با پایبندی به اصول استاندارد های نظارتی و ایمنی، مبنی بر اینکه دستاورد های آن اثر منفی بر محیط زیست ندارد، تضمین کیفیت را برای آن­ ها به ارمغان آورده است.

در مجموعه هونامیک تمام انرژی خود را صرف می ­کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نتایج کارمان به تمامی نقاط ایران عزیزمان و کشور های حاشیه ­ای آن می ­رسد.

ماموریت

شرکت هونامیک در زمینه مهندسی و ساخت و تضمین با کیفیت انجام کامل کار پروژه­ های ساختمانی، خدمات ارزنده ­ای را به مشتریان ارائه می­ دهد که با طراحی و ساخت این پروژه­ ها در سطح کشور جهت ایفای نقش ممتاز خود در توسعه و آبادانی ایران زمین گام برداشته است.

ما تمام توجه خود را برای انجام بدون نقص پروژه­ ها در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه با کسب سود منصفانه معطوف کرده ­ایم و در این مسیر، به روزترین فناوری­ ها و روش­ ها را بکار گرفته­ ایم و همواره به تبحر و سطح توانایی ­ها و مهارت­ های نیروی انسانی خود می ­اندیشیم و نوآوری و تعهد کاری آن­ها را ارج می ­نهیم.

چشم انداز

تکیه بر دو دهه تجربه و تخصص مدیران در صنعت ساختمان و نوآوری­ ها در این عرصه، خلاقیت و کار گروهی به همراه اخلاق حرفه ­ای، عناصری هستند که دوام و عملکرد اثر بخش هونامیک را در بازار رقابتی بین مشتریان و رقبا و فعالان صنعت ساختمان تضمین نموده است.

اهداف استراتژیک

  • تبدیل شدن به یکی از شرکت های ساختمانی پیشرو در بازار خاورمیانه
  • بکارگیری فناوری های مدرن و نوآوری در روش های انجام کامل کار در جهت بهبود مستمر بهره وری و کاهش هزینه ها
  • ارتقاء توانایی های بیش از 90 نفر از کارکنان با سیستم مدیریت آموزشی کارا با همکاری گروه مشاوران کسب و کار پکتاب
  • بکارگیری آخرین استانداردهای مدیریت ایمنی و بهداشت جهت حذف مخاطرات انجام کار
  • شناسایی و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی ناشی از فعالیت های ما و مطابق با روش های زیست محیطی کاربردی و عملی
  • گسترش شبکه اجتماعی سازمان از طریق حفظ و ارتقاء روابط با کلیه فعالان صنعت راه و ساختمان .

ارزش­ ها

  • اعتبار هونامیک مرهون تلاش مداوم در طی سالیان متمادی است که با حفظ صداقت و اخلاق مشتری مداری در کلیه روابط سازمانی و اجتماعی با هرگونه کاستی که آن را خدشه دار کند مقابله خواهد نمود.
  • پایبندی به اخلاق حرفه­ ای
  • ارزش نهادن به فرهنگ خلاقیت و نوآوری
  • حفظ منزلت فردی و اجتماعی و ارتقاء توانایی­ های فنی و تخصصی نیروی انسانی
  • تعهد به حفظ و ارتقاء سطح ایمنی افراد که آن را مقدم بر هزینه­ ها و زمان انجام پروژه­ های خود می­ داند.
  • فراهم آوردن کلیه ملزومات به­ منظور انجام دقیق و بدون نقص پروژه­ ها.

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33