سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک چیست و چه مزایایی دارد؟


آیا می خواهید در فصول مختلف سال عناصر ناخواسته را حفظ کنید؟ آیا سایه بان ها یا سقف های جمع شونده می تواند این شرایط را برای شما محیا کند؟ پس باید به دنبال خرید یکی از آن ها باشید. در این مقاله مزایای آن ها را برای شما آشکار می کنیم.

اما یک سقف متحرک چیست و چرا آنها اینقدر مفید هستند؟ نگران نباشید ، شما اولین کسی نیستید که این سؤال را مطرح می کنید و آخرین نفر هم نخواهید بود. به همین دلیل است که ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم یک سایبان قابل جمع شدن چیست و چرا باید از آن استفاده کنید.
در گذشته در محیط های باز از آلاچیق های ثابت و یا الوارها برای پوشش استفاده می شود.
مجموعه ای از تخته های افقی ساخته شده که برای پذیرش نور و هوا استفاده می شدند اما از باران گرما و سرما محافظت نمی کنند.
به طور خلاصه آن ها از جنبه های زیادی شبیه به سایبان ها هستند .
اما سقف و سایبان های متحرک این ویژگی را دارند که در تمام فصول سال قابل استفاده هستند.

سقف متحرک

 

شما با استفاده از این محصولات می توانید در تابستان میزان تابش نور خورشید و میزان گرما را کنترل کنید و در زمستان از بارش برف و باران محفوظ بمانید.

مثال راحت تر برای درک بهتر کارآیی این محصول استفاده آن ها بروی استخرهای روباز هستند بطوریکه می توان در ماه های گرم سال با فشردن یک دکمه و باز کردن سقف از تابش آفتاب لذت ببرید و یا با بستن سقف از گرما و آفتاب سوختگی در امان باشد.

در یک جمله می توان گفت با نصب این کالای خاص و لوکس ، کنترل آب و هوای محیط خود را در لحظه کنترل می کنید.

شرکت فنی مهندسی هونامیک

 

نوشتن یک پیام

*ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.

پست مرتبط

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33