سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر از سازه های پرطرفدار می باشد.استقبال از این نوع سازه بدلیل سبک بودن ، مدرن بودن و کارآیی بالا در محیط های باز استخرها میباشد.

در این نوع سازه شما می توانید پوشش استخر را تنها با فشردن یک دکمه از حالت کاملا بسته به حالت کاملا باز تغییر دهید.

با استفاده از سقف متحرک برای استخرهای روباز می توان در فصول گرم سال از آفتاب درخشان لذت ببرید و در فصل زمستان از سرما محفوظ بمانید و براحتی از استخر خود استفاده نمایید.

 

سقف متحرک استخر

                   سقف متحرک پارچه ای

 

جنس پوشش سقف متحرک :

پوشش پارچه ای

سقف های متحرک از پوشش های متفاوتی بهره می برند که پرکاربردترین و اقتصادی ترین آن ها ، پوشش های پارچه ای است.

منظور از پوشش پارچه ای ،  پوشش متشکل از لایه های PVC می باشد که کاملا عایق صدا ، رطوبت و مطابق با تمامی شرایط آب و هوایی کشور است.

کاربرد این نوع پارچه ها در دمای 30- درجه سانتیگراد تا 70+ درجه سانتیگراد می باشد و عمر مفیدی بالای 15 سال دارند.

 

پوشش سقف متحرک

                  پارچه پی وی سی PVC

پوشش شیشه ای یا پلی کربنات Glass retractable roof systems

نوع دیگر از پوشش سقف های متحرک شیشه یا پلی کربنات می باشد.سقف های متحرک با پوشش شیشه و یا پلی کربنات دارای معایب و مزایایی می باشد.

مهمترین مزیت سقف های متحرک با پوشش شیشه ای عبور نور از آن و دید آسمان است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از نور خورشید و طبیعی روز بهره کامل را ببرید.

پوشش های شیشه ای دارای معایبی هستند که از مهمترین آن ها می توان به کثیف شدن زودهنگام و هزینه ساخت بالاتر نسبت به پارچه ای اشاره نمود.

 

سقف متحرک شیشه ای

  سقف متحرک با پوشش شیشه ای و پلی کربنات

پوشش آلومینیومی Bio climatic pergola

سقف های بایوکلایمتیک (اقلیمی) جدیدترین و گران ترین سیستم های سقف متحرک محسوب می شوند.این نوع سقف ها با استفاده از پوشش تمام آلومینیوم هزینه بسیار بالایی در تولید دارند اما استحکام بالای این نوع پوشش در مقابل بارش های سنگین برف و تنظیم شدت عبور نور و باد و جهت دهی به آن ها باعث استقبال چشمگیر از این مدل سقف ها کرده است.

سقف تمام آلومینیوم تماما” وارداتی بوده و با مکانیزم خاصی تولید می شود و عمل می کند به گونه ای که نیاز به متخصصین نصب باتجربه دارد.

 

سقف متحرک آلومینیومی

                  Bio climatic roof systems

نوشتن یک پیام

*ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.

پست مرتبط

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33