طراحی و ساخت ویلا

اطلاعات پروژه
  • دسته : ساخت و ساز
  • طراحی و ساخت ویلا :
جزییات پروژه

طراحی و ساخت ویلا طراحی و ساخت ویلا در موقعیت کلاردشت در استان مازندران یکی دیگر از پروژه های شرکت هونامیک می باشد. ویلاسازی مدرن و لوکس نیازمند گروهی خلاق و کارامد و با سابقه میباشد و در این امر نباید به هرکس اعتماد کرد . صفر تا صد ساختمان و ویلای خود را در […]

جزئیات بیشتر پروژه

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا در موقعیت کلاردشت در استان مازندران یکی دیگر از پروژه های شرکت هونامیک می باشد.

ویلاسازی مدرن و لوکس نیازمند گروهی خلاق و کارامد و با سابقه میباشد و در این امر نباید به هرکس اعتماد کرد .

صفر تا صد ساختمان و ویلای خود را در اختیار ما بگذارید و ما آن را مطابق با سلیقه شما تحویل خواهیم داد و قبل از شروع کار شما میتوانید به صورت سه بعدی ویلای خود را دیده و درباره آن نظر بدهید.

برای ویلاسازی و ساخت ویلا باید نکاتی مد نظر قرار داد که مهم ترین آن منطقه ای است که ویلا درآن قرار دارد این منطقه باید به گونه ای باشد که شما حس خوبی را در آن داشته باشید، و نکته ای دیگر نوع زمین برای ویلاسازی است و این نکته خیلی مهم می باشد.

نکته بعدی این است که ویلایی که شما قصد خرید یا ساخت آن را دارید حتما باید اصولی باشد.خیلی از ویلا ها در سراسر کشور اصولی ساخته نشده اند و مشکلات فراوانی چه از نظر سبک دکوراسیون و از نظر سازه ای دارند.

این پروژه به صورت سوبلکس و شامل امکانات رفاهی همچون سونا ، جکوزی ، محوطه سازی و آسانسور داخلی می باشد.

 

طراحی و ساخت ویلا

برای بازدید از پروژه های بیشتر از پیج اینستاگرامی ما ، کلیک کنید.

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33