سقف متحرک شیشه ای

اطلاعات پروژه
  • تاریخ ساخت و ساز: اردیبهشت 95
  • مکان: مازندران-نور
  • دسته : سقف متحرک
  • سقف متحرک شیشه ای :
جزییات پروژه

این پروژه به مساحت تقریبی 27 متر مربع بصورت منحنی اجرا گردیده است.
پوشش: پلی کربنات.
سازه: آلومینیوم.
مکانیزم: دستی
نکته: این سازه به صورت دستی و تلسکوپی طراحی و اجرا گردیده است و جنس چرخ ها از جنس پلی آمید می باشد.

جزئیات بیشتر پروژه

سقف متحرک شیشه ای سازه ای مدرن جهت پوشش استخرهای روباز و حیات خلوت ها

مزیت این نوع سقف ها عبور نور از آن می باشد که می توان بصورت همزمان محیط را پوشش داده و هم از نور محیط برای مکان هایی که عبور نور دارای اهمیت می باشد استفاده کرد.

این پروژه در شهرستان نور جهت پوشش استخر ویلای شخصی با استفاده از پلی کربنات مات اجرا گردید.

سقف متحرک شیشه ای

سقف شیشه ای یکی از انواع سقف هایی است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر مانند گذشته افراد به دنبال این نیستند که از مصالحی مانند آهن، گچ و سیمان و مواد مشابه برای اجرای سقف استفاده نمایند.

امروزه پیمانکاران و دست اندرکاران ساختمانی به دنبال ایجاد خلاقیت و استفاده از محصولات جدید در ساختمان می باشند. سقف شیشه ای متحرک در پاسیوی کوچک تا رستوران های بزرگ و اماکن مشابه آن قابل اجرا می باشد.

این مدل از سقف ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تشکیل می شود.

تمام شیشه ها در این محصول سکوریت می شوند که اگر در اثر شکست احتمالی فرو ریخت خاصیت برندگی نداشته باشد. سکوریت باعث می شود که تکه های شیشه سر گرد بوده و در صورت اصابت به فرد کمترین آسیب را داشته باشند.

برای بازدید از پیج اینستاگرام و پروژه های بیشتر کلیک نمایید.

جستجو

Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/widgets/widgets.php on line 27 Warning: spl_autoload(): open_basedir restriction in effect. File(reallysimplecaptcha.php) is not within the allowed path(s): (/home/hunamikn/domains/hunamik.net/:/tmp/:/usr/local/php-7.4/lib/php/) in /home/hunamikn/domains/hunamik.net/public_html/wp-content/plugins/pithree-framework/shortcodes/shortcodes.php on line 33